arrow_drop_up arrow_drop_down

Veel gestelde vragen

                                   

Vraag en antwoord

Waarom moet ik vooraf betalen?

Het vooraf betalen is onderdeel van ons geoptimaliseerde ontwerpproces. Wij hoeven hierdoor niet handmatig een offerte en/of factuur op te stellen. Hierdoor besparen we tijd en geld. Het belangrijkste uitgangspunt is dat we hierdoor onze prijzen kunnen reduceren.

Krijg ik de gebruikersrechten over het logo?

Je krijgt het volledige gebruiksrecht over het logo. Dit houdt in dat je het logo mag gebruiken als particulier of voor commerciële doeleinden. Het is echter niet toegestaan om onze logo's aan derden te verkopen zonder dat dit vooraf over een is gekomen.

In welke bestandsformaten wordt mijn logo opgeleverd?

Je ontvangt een pakket met meerdere bestandsformaten tijdens de eindoplevering. Dit pakket bestaat uit: .eps-, .jpg-, .png-, en .pdf-bestanden. Wij leveren ook het bronbestand (.ai) op, zodat je deze altijd tot je beschikking hebt voor aanpassingen in de toekomst.

Krijg ik bij oplevering de bronbestanden van het logo erbij?

Je ontvangt bij iedere bestelling de bronbestanden. Dit betreft niet van de conceptversies, maar enkel van het concept dat je kiest.

Hoeveel correctierondes krijg ik?

Wij hanteren 100% tevredenheidsgarantie. Je krijgt bij aanschaf van een 'nieuw logo' onbeperkt aantal correctierondes. Bij het digitaliseren of redesignen van jouw logo krijg je een tot twee correctierondes, omdat het gewenste resultaat deels al gerealiseerd is.

Hoe geef ik feedback op mijn logo?

Je kunt feedback geven via WhatsApp of via de mail. In de meeste gevallen kiezen onze klanten voor communicatie via WhatsApp. Dit is de meest snelle methode.

Wat als ik niet tevreden ben over het resultaat?

Wij garanderen 100% tevredenheidsgarantie. Je kunt gebruik maken van meerdere correctierondes, zodat we het gewenste resultaat kunnen behalen. Het is daarbij erg belangrijk dat je duidelijke feedback geeft en je wensen goed benadrukt.

Hoelang duurt het voordat ik mijn logo ontwerp ontvang?

De eerste oplevering garanderen wij binnen 48 uur. Dit zijn veelal drie tot vijf conceptversies, waaruit je een keuze kan maken. De eindoplevering volgt binnen de aansluitende 24 uur.

Is het mogelijk een spoedaanvraag te doen?

Je kunt een spoedaanvraag indienen via WhatsApp. De kosten hiervoor bedragen echter hoger dan de op de website vermelde prijzen. Het is belangrijk dat je bij de aanvraag de gewenste opleverdatum vermeld.

Kan ik bij jullie langskomen?

Je kunt niet bij ons langskomen op locatie. Wij hebben geen fysieke kantoorruimte. Hierdoor kunnen wij onze prijzen reduceren.

Kan ik mijn btw terugvragen bij aanschaf van een logo?

Je kunt btw terugvragen over onze diensten. Alle prijzen op onze website zijn exclusief btw. Tijdens de betaling wordt de btw extra over de prijs geheven. Nadat de bestelling volledig is voltooid, ontvang je een factuur via de mail.

Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

Je kunt betalen met iDeal en overige betaalmogelijkheden.

Krijg ik korting voor het laten maken van meerdere logo's?

Je kunt korting krijgen indien je meer dan vijf logo's tegelijk aanschaft. Hiervoor moet voordat je een bestelling plaatst contact opnemen. Dit kan via WhatsApp of via de mail.

Moet ik referenties aanleveren?

Je moet referenties aanleveren indien je al duidelijke wensen hebt. Doormiddel van goede referenties kunnen wij efficiënter en sneller te werk gaan. Wij nemen persoonlijk contact met je op indien er sprake is van te weinig referenties. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij langs jouw wensen heen werken.

                               

Ben jij klaar voor de volgende stap?

Cookies